torstai 31. maaliskuuta 2016

Minut lukittiin huoneeseen kysymättä, miltä se minusta tuntuu!

Taas se tapahtui. E ilmoitti, että ystävämme R tulee meille ja minun olisi pysyttävä kaksiomme olohuoneessa niin kauan kun antavat luvan tulla pois.

He testasivat E:n häämekkoa ja ottivat kai kuvia. Minä jouduin olemaan Netflixillä varustetun tv:n, ipadin ja iphonen kanssa yksin kymmeniä minuutteja huoneessa. Minulta ei edes kysyttä, että haluatko käydä ensin vessassa tai tarvitsetko lasin vettä tai jotain. Olisin voinut kuolla tähän huoneeseen nestehukkaan tai nälkään. E ja R mumisivat oven toisella puolella niin kovaa, että eivät olisi luultavasti edes huomanneet hätääni. Tässä kuva tilanteesta miltä se minun näkökulmastani näytti.

Tämä ovi erotti minut ihmiskunnasta.

Noin 20 minuuttia myöhemmin ovet aukesivat ja raikas ilma alkoi jälleen valua sieraimieni kautta keuhkoihini. Nälkä ja jano olivat jo yllättäneet. Vapautta arvostaa ihmeellisen paljon, kun sen menettää.

Häämekko oli kuulemma neljä senttiä liian pitkä, E:n korkeimmillakin koroilla. Minä aloin heti organisoida ja neuvoa E:lle missä hän voisi sen käydä lyhentämässä. Katsotaan saako hän sen itse aikaan vai pitääkö minun hoitaa asia. Se voi olla vaikeaa, koska en tietenkään halua nähdä häämekkoa.

Olen saanut myös ensimmäisen sähköpostin! Mustahöyhenestä minulle kerrottiin, että heiltä saan kävelykepin sakettiin. Olin blogannut kävelykepistä syksyllä! Hyvää palvelua! Tässä liikkeen nettisivu. Koirakävelykeppi näyttää kivalta. http://www.mustahoyhen.com/merkit/pasotti/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti