keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

Sulhanen blogaa kehittyy ja laajentaa uusille markkinoille

Samalla kun blogini lähestyy 10000 lukijan rajapyykkiä, otamme pitkiä harppauksia kehittäessämme blogia vieläkin parempaan suuntaan!

Uusina kehitysaskeleina olemme laajentuneet twitteriin sekä avanneet teille lukemattomille sponsorointi sekä yhteistyöhalukkaille oman sähköpostin!

@sulhanenblogaa on nyt myös Twitterissä! Käykäähän kaikki seuraamassa ja retweettaamassa oikein rankasti! (havaitkaa kehittynyt tapamme upottaa tviittejä)

Harkitsimme kehityspäivillämme myös snapchattia, youtubea, periscopea, instagrammia ja facebook-sivua, mutta nämä nähtiin minun ja E:n yksityisyyttä loukkaavina. Blogin tarkoituksena on pitää pientä hämärän verhoa siitä, keitä me oikeasti olemme. Lukijan ei tarvitse tietää kuin se, että minä olen mies ja minulle häät ovat tärkeä asia. Lisäksi on tärkeää ymmärtää, että olen oikeasti menossa naimisiin enkä leikisti.

Ottiko blogi oikeat askeleet? Mitä jäi puuttumaan? Osallistu twitterissä kehittämiskeskusteluun @sulhanenblogaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti