maanantai 9. toukokuuta 2016

KAIKKI KASAUTUU PÄÄLLE!

Kaikki tosiaan kasautuu yhtä aikaa päälle! Onnellisia asioita, mutta toisaalta myös stressiä aiheuttavia asioita. Tiesimme päättäessämme hääpäiväämme, että tähän aikaan sisältyy paljon muitakin muutoksia elämäämme, koska valmistumme molemmat.

No nyt se tosiaan tapahtui... valmistumme molemmat maistereiksi tämän kuun lopulla. Gradut palautettiin jo huhtikuun alussa. NO EI SIINÄ KAIKKI (rumpujen pärinää)! E sai työpaikan Helsingistä ja vieläpä vakkariduunin! JEE MUSTA TULEE KOTISULHANEN! Voin sisustaa, blogaa ja E elättää!

No tämähän tarkoittaa sitä, että irtisanoimme Vaasan asuntomme. Nyt siis etsimme asuntoa Helsingistä. JOS TIEDÄT KIVAN ISON YKSIÖN TAI PIENEN KAKSION niin ilmoittele. Saa olla isokin kaksio, mutta ei haluta maksaa yli tonnia vuokraa, koska halutaan ostaa mahdollisimman pian oma. Niin kunnon ihmiset tekee, jotka menee naimisiin ym.

Häätkin iskee vielä tähän kaiken muutoksen keskelle. No itsehän päätettiin. Onneksi kaikki on melkein jo tehty. Tekemättä on:

-Cateringin lopullinen varaus ja menun päättäminen
-Mun puku
-Tallinnan reissu
-Muutamia pikku juttuja

Eli aika hyvin meillä menee. Mut toi catering on vaikea. Mä katsokaas syön kaikkea ruokaa ja oon sille asenteella no otetaan vaan jotain... kyl kaikki varmaan on hyvää... E taas on sillee ööh äääh, en tiedä... iih, aaah. EI SILLIÄ... Ööh...eeeh. EN MÄ TIEDÄ...MIKSEI SUSTA PEKKA OLE MITÄÄN APUA...

E:lle asioiden päättäminen on vaikeaa, jos on paljon valinnan varaa. Mä varmaan hankin meille kämpänkin... vaikka sovittiin, että mä siivoon tän Vaasan kämpän luovutuskuntoon ja E hankkii meille uuden stadista.

Mä oon hoitanut jo oman osani melkein! Myin sikana meidän kamaa tällä viikolla. Tienasin 85 euroa myymällä kaiken meidän IKEA rihkaman. E sanoi mulle, että saan pitää ne rahat, koska se on nykyään mun sugamamah.

JEEE!

Käytiin myös tuhlaa meidän vikat yliopiston tulostuskiintiöt. Tulosteltiin vaikka mitä. Jouduin sensuroimaan meidän häiden VIRALLISEN HASHTAGIN ETTETTE VAAN SAA TIETÄÄ MIKÄ MUN SUGAHMAMAN OIKEA NIMI ON! JOTAIN YKSITYISYYTTÄ PLIIIIS!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti